tirsdag 6. september 2016

Ned 80 kg på ett år

Det var i august i 2015 at jeg bestemte meg for å slanke meg.
Jeg har klart det før og skal klare det nå.
Jeg tenkte nå er jeg så tung at jeg ikke klarer å snu meg i senga.
da er det på tide å gjøre noe.
jeg startet med å gå tur hver dag, også sluttet jeg på orferil ( epilepsi medesin) jeg slutta med å spise kjøtt og spiste lite og ofte.
så fant jeg ut at jeg ikke tåler nøtter og gluten.
da begynte jeg å rase ned i vekt.
Men så stoppet det litt opp, men så datt jeg mye igjen. slik har det holdt på. veldig gøy men litt slitsomt
det blir til slutt en livstil det å falle ned i vekt, slik som å gå opp i vekt.men nå vil jeg ikke lenger ned.
jeg er 167 høy og veier 55kg.
men hvordan kan man holde vekta og ikke gå opp eller ned?
det er det store spørsmålet mitt.
jeg spiser sundt, masse frukt og grønt, glutenfritt osv.
men da vi hadde puddel mista jeg matlysta pga sykdom så da datt jeg masse i vekt, men begynner å ta meg opp igjen nå.
jeg tenkte og legge ut før og etterbilde.


Kan si at jeg veide 135kg nå 55kg. så da er jeg i mål :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar